Recent Posts

Friday, April 24, 2009

She's a skater

EMAIL YOUR CONTEST ENTRIES TO savileislove@yahoo.com !!!!!!!

contest clarifications: YOU HAVE TO BE WEARING THE OUTFIT! NO POLYVORE SETS AND STUFF! ITS YOU WEARING THE CLOTHES!


New LAYOUT! WHAT DO YA THINK? TOOK ME 30 MINUTES TO MAKE, AND I LOVE WHAT SHE'S WEARING! HOBO COUTURE!

Avril Lavigne- Sk8ter Boi


Well helloz there! Lovely people! I HAVE DECIDED ON A PRIZE FOR THE CONTEST! THE PINK AND BLACK CHECKERED SCARF I GOT IN NEW YORK! THAT OR SOMETHING ONLINE!

Okidoki. Today's post is about the skater girl style! I love it to death! The way its girly yet skaterish. You can be flirty yet be HXCORE!
So, since you lovely readers enjoy my inspiRAD moments, ive gathered up some pictures that inspire me for the style and of course there is a style board included.



Ok i swear this girl is soo cool! her look is kind of electric avenue. I would have worn it a tad bit more electric though. AND HER GLASSES ARE MY ADDICTION!



Will someone please let me know why i cant get over this pic? I love how she's in shorts as you can see, and kinda tell she's in her skating shoes, they the graphic shirt to add a statement and the jacket/hoodie. And hair down is always best. :]



Now i love skating is skorts. But you can scratch yourself. ouch



I really love this outfit. Its kinda tomboyish but has that element of girl in it. And her board rocks!


Ahhh my dear girly skater. The lovely joy. i think she's wearing a knit dress with a gray tank underneath. And her beanie hat thing it cute too! The red leggings add a pop of color and converse may not really be a skating option, but they sure do make a statement.



This is for those who wanna dress like Avril Lavigne kind off. Not really colorful but it sure makes a statement
Now, lovely people i promised you an inspiRAD board. And i deliver my promises. Most of the styles i showed in the pics are on the board. Enjoy and comment away!





Ladies and gents. I present to you my collage. Took me 3o minutes to make in paint so PLEASE comment. I just tried to make my best interpretation of each outfit/style. I know i didnt make one for number 4. Should i? I got tired and my neck hurt. Lol. Maybe the next post.

24 comments:

  1. Yeah! You love skate don't you? haha i was skater but i broke an arm and ouch.. now i can't do skate anymore because if i break it again i have to be operated and i don't want to.
    nice blog!

    ReplyDelete
  2. Yes i do. I consider myself a girly skater. lol. i gotta look good while ripping the streets.

    Thanks!

    ReplyDelete
  3. I answer for you the post down!

    XOXO Jamily.

    ReplyDelete
  4. Oh ok maybe I try okay? :)

    XOXO Jamily.

    ReplyDelete
  5. Ohhh i wish I could skate.. I would skate everywhere... instead of driving... :) How awesome would that be? very! :)
    nice outfit recreations!!!
    x

    ReplyDelete
  6. lol that;'d be awesome. im pretty good but getting better.

    Thanks!

    ReplyDelete
  7. you are amazing!! you did the new header in photoshop or how did you do it? you have really graphic design skills and then I didnt even started about your fashion sense of style and know how.. you are just amazing!! :)

    ReplyDelete
  8. I used GIMP. Its free and JUST like photoshop. And yes, its legal. lol

    THANKS! Coming from someone like you, that means alot! Your fashion sense is amazing too!

    ReplyDelete
  9. i love that first picture!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Im LOVING ur blog, it's so uniqe!



    xxx



    Trixie La Belle

    ReplyDelete
  11. Thank you for your sweet comment!
    The second picture is so cute indeed!

    x!

    ReplyDelete
  12. This makes me want to get into the skater look again. I used to be obsessed with this look last year. Well, I am going to skateboard right now. haha.

    ReplyDelete
  13. I guess I hadn't realized you were big into skating! That's fun! I like the collage you made! The first section of it is my fav!

    ReplyDelete
  14. I'm addicted to the 2nd pic, it was on my desktop for months.

    ReplyDelete
  15. I love that skater pictures here!

    ReplyDelete
  16. ooooh lovely thanks for the inspiration!!x

    ReplyDelete
  17. this is such a cute style!! I love pictures 2 and 5. So inspiring! and the outfit in picture 4 is AWESOME!!! especially the hat! lol

    ReplyDelete
  18. wow awesome, i can never do collages, but then I can barely take pictures.. hm..

    ReplyDelete
  19. I love skateboard and i really love the skaters's styles my boy friend is a skateboarder so i love his look ;)

    ReplyDelete
  20. I love your blog it shows style! come on and check mine out if you have time :) im new here!

    ReplyDelete